#JestemFulbrighterem #JestemFulbrighterką 2023

Wracamy do Was z czwartą odsłoną akcji #JestemFulbrighterem #JestemFulbrighterką w ramach której podzielimy się z Wami inspirującymi informacjami, ciekawostkami oraz serią cykli tematycznych.

Program Fulbrighta to dla wielu osób nie tylko stypendium czy jednorazowy wyjazd, ale przede wszystkim doświadczenie, które otwiera kolejne drzwi.

To także wartości i relacje, pozostające z Wami na długo po powrocie ze stypendium.

Jesteśmy dumni ze społeczności, którą razem tworzymy, dzięki czemu możemy pokazać, jak liczne i różnorodne jest grono naszych absolwentów i absolwentek. Daje nam to również szansę dzielenia się Waszymi sukcesami i wyjątkowymi historiami. 

Co dla Was przygotowałyśmy?

W tym roku pojawi się m.in. cykl #Czy wiesz, że, w którym pokażemy serię infografik, pigułek wiedzy na temat programu oraz osiągnięć znanych na całym świecie absolwentów i absolwentek. Kolejnym będzie cykl #3pytaniaDo prezentujący najnowszy rocznik polskich stypendystów i stypendystek, ich osiągnięcia badawcze, drogę w programie Fulbrighta i przyszłe plany. Wracamy też do cyklu #FulbrightMusicians w całkowicie nowej odsłonie. Zaprezentujemy wam najnowszą playlistę na kanale YouTube całkowicie stworzoną z utworów naszych polskich i amerykańskich Fulbrighterek i Fulbrighterów.

Oczywiście nie zabraknie stałych punktów programu, które na stałe zagościły już w naszym harmonogramie i które już dobrze znacie z naszej codziennej komunikacji. Chodzi oczywiście o #AlumniFriday, w którym prezentujemy opowieści z pobytu na stypendium oraz #PoniedziałekzFulbrighterem ukazujący waszą obecność w mediach w formie artykułów, wywiadów czy nagrań.

Tegoroczna edycja kampanii #JestemFulbrighterem #JestemFulbrighterką będzie też szansą dla was na aktywny udział i ukształtowanie najnowszego z naszych cykli #FulbrightWordCloud. Już wkrótce w naszych mediach społecznościowych zaprosimy wszystkie Fulbrighterki i Fulbrighterów do dokończenia zdania: “Fulbright to…” wyłącznie jednym słowem lub zwrotem, który najlepiej podkreśli wasze doświadczenia wyjazdu na stypendium. Z waszych odpowiedzi powstanie specjalna Fulbrightowa chmura, która pokaże różnorodność waszych doświadczeń.

Akcja potrwa tradycyjnie dwa miesiące (maj-czerwiec). Mamy nadzieję, że będziecie nie tylko obserwować nasze media społecznościowe, ale też weźmiecie czynny udział w kampanii, współtworząc chmurę myśli, czy też w postaci polubień postów, ich udostępniania i komentarzy. Będzie się działo!

Related Posts
Loading...
Skip to content