Deklaracja dostępności

Polsko-Amerykańska Komisja Fulbrighta zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony fulbright.edu.pl.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Nie wszystkie materiały wideo posiadają napisy lub transkrypcję. Dotyczy to przede wszystkim nagrań opublikowanych przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej. Transkrypcję tych materiałów zapewnimy na żądanie.
  • Niektóre z plików dostępnych do pobrania na naszej stronie mogą nie być w pełni dostępne cyfrowo, zwłaszcza otrzymane od stron trzecich lub opublikowane przed 23 września 2018r. Jeśli potrzebujesz któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi.

Treści nieobjęte przepisami

  • Nie zapewniamy tłumacza języka migowego na naszych webinarach.
  • Mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

Skróty klawiszowe

W witrynie można stosować standardowe skróty klawiszowe.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Natalii Kozłowskiej emailowo: [email protected] lub telefonicznie 882 013 016.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do Dyrektor Komisji:

  • Ewa Czarnojan – Dyrektor Wykonawcza
  • Adres: Polsko-Amerykańska Komisja Fulbrighta ul. Emilii Plater 28, 00-688 Warszawa,
  • mejl: [email protected].

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

  • Adres siedziby: ul. Emilii Plater 28, 00-688 Warszawa.
  • Do budynku prowadzi wejście od ul. Emilii Plater. Wejście do budynku bezprogowe z poziomu chodnika, drzwi otwierane czujnikiem ruchu. Aktualnie trwa remont recepcji więc występują czasowe utrudnienia – sugerujemy wcześniejszy kontakt przed wizytą w naszym biurze
  • Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
  • Recepcja jest po lewej stronie od wejścia. Dalsze przejście zabezpieczone jest bramkami, przez które może przejechać osoba na wózku.
  • W budynku jest winda. Winda nie ma komunikatów dźwiękowych. Przyciski pięter są oznaczone językiem Braille’a.
  • Biuro Komisji znajduje się na pierwszym piętrze, w korytarzu z prawej strony od windy. Z prawej strony drzwi, na wysokości ok. 120 cm znajduje się przycisk dzwonka.
  • Całość biura Komisji dostępna jest dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
  • Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na 3 piętrze.
  • Budynek nie dysponuje prywatnymi miejscami parkingowymi dla osób z niepełnosprawnościami. Ogólnodostępne, wyznaczone miejsca dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się na ulicy Nowogrodzkiej w odległości ok. 20 m od budynku.
  • Do biura Komisji można wejść z psem asystującym lub psem przewodnikiem.
  • W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie braille’a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

  • Nie ma możliwości skorzystania na miejscu z bezpłatnych usług tłumacza migowego.
  • W budynku nie ma pętli indukcyjnych.

Opis działalności w polskim języku migowym

Link bezpośredni: https://youtu.be/E7ue2IE67po

Opis działalności w tekście łatwym do czytania i zrozumienia

Loading...