Polsko-Amerykańska Komisja Fulbrighta z przyjemnością udziela patronatów przedsięwzięciom niekomercyjnym o wysokim poziomie merytorycznym, mającym bezpośredni związek z naszym zakresem działalności oraz wartościami przez nas reprezentowanymi.
Osoby lub organizacje zainteresowane otrzymaniem patronatu powinny złożyć wniosek za pośrednictwem formularza elektronicznego nie wcześniej niż 180 dni i nie później niż 30 dni przed datą rozpoczęcia wydarzenia. Decyzje przesyłamy w ciągu 7 dni roboczych od wpłynięcia wniosku.
Udział przedstawicielki/przedstawiciela Komisji w planowanym wydarzeniu lub wygłoszenie prelekcji oraz wsparcie inne niż przy rozpowszechnieniu informacji o wydarzeniu są przedmiotem odrębnych ustaleń.
Regulamin
patronatów
Wniosek
o patronat
Prawidłowe wykorzystanie logo Fulbright Poland
Jeśli chcesz wykorzystać logo Fulbright Poland możesz to zrobić tylko za naszą zgodą (przyznawaną automatycznie razem z decyzją o przyznaniu patronatu) i tylko w zgodności z naszą księgą znaku dostępną poniżej.
Promocja wydarzeń objętych patronatem
Jeśli chcesz, żeby informacja o twoim wydarzeniu została opublikowana na naszej stronie i w mediach społecznościowych prześlij nam gotową informację nie później niż na 14 dni przed datą rozpoczęcia wydarzenia. Na stronie wykorzystujemy grafiki o rozmiarze 1920×1080 pikseli, a w mediach społecznościowych zgodnie z aktualnymi wytycznymi.
Kontakt
Pytania i wszelką korespondencję w sprawie patronatów proszę kierować e-mailowo na adres patronat [at] fulbright.edu.pl.