Wyniki konkursu Fulbright Junior Research Award 2025-26

 Z przyjemnością prezentujemy listę stypendystów i stypendystek programu Fulbright Junior Research Award 2025-26.

Fulbright Junior Research Award to stypendia dla osób przygotowujących rozprawę doktorską w polskich instytucjach naukowych. Celem stypendium, trwającego od 4 do 10 miesięcy, jest realizacja własnego projektu badawczego w amerykańskiej uczelni, instytucie badawczym non-profit lub organizacji pozarządowej w USA, powiązanego z tematyką przygotowywanej rozprawy doktorskiej.

Nabór wniosków do programu trwał do 6 września 2024 r. W konkursie wzięło udział 54 wnioskodawców. W wyniku procedury konkursowej obejmującej ocenę merytoryczną projektu przygotowaną przez 3 niezależne osoby eksperckie oraz rozmowę kwalifikacyjną z osobami, których wnioski otrzymały najwyższe noty, przyznano 8 nominacji do nagrody Junior Research Award, 1 nominację do nagrody Fulbright Research Award at Stanford University School of Medicine 2025-26 a 3 osoby znalazły się na liście rezerwowej.

Poniżej lista stypendystów zatwierdzonych przez stronę amerykańską.

Gratulujemy!

Fulbright Junior Research Award

  1. Katarzyna Hryniewiecka, Uniwersytet Warszawski, Nauki biologiczne
  2. Łukasz Kiełpiński, Uniwersytet Warszawski, Nauki o kulturze i religii
  3. Kinga Konieczna, Uniwersytet Gdański, Nauki prawne
  4. Aneta Kopczacka, Uniwersytet Warszawski, Nauki o kulturze i religii
  5. Nadia Markiewicz, Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, Sztuki plastyczne i konserwacja dzieł sztuki
  6. Jakub Tomaszewski, Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, Matematyka
  7. Paulina Zguda, Uniwersytet Jagielloński, Filozofia

Fulbright Research Award at Stanford University School of Medicine

  1. Olga Pietrzyk, Sieć Badawcza Łukasiewicz – PORT Polski Ośrodek Rozwoju Technologii, Nauki biologiczne

Lista rezerwowa

  1. Małgorzata Kurcjusz-Gzowska, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego, Architektura i urbanistyka
  2. Maria Mirucka, Uniwersytet Warszawski, Psychologia
Powiązane wpisy
Loading...